Kitaplar hakkında, kitapların önemini anlatan ünlü insanlar tarafından söylenmiş sözler



Kitapların değerini anlayabilmemiz için, ünlülerin söyledikleri, kitap veya kitapların önemini anlatan bu sözler, kitap okumana, okuyorsan da daha çok okuma isteğine sebep olabilir, bu içerikten kitap okumaya gidersen , biz de zaten seviniriz :)


1. 'Size en çok yardım eden kitaplar, sizi en çok düşündüren kitaplardır.'' Teodor Walker

2. ''Bütün kitaplarımı severim; sevmeseydim yazmazdım. '' Aziz Nesin


3. Kitap özgürlüktür , Kitap hayattır...

4. ''Tanrım bana kitap dolu bir evle çiçek dolu bir bahçe ver.'' Konfüçyüs

5. Belki de kitaptır umut.

6. ''Kitaplarım bana yetecek kadar büyük bir krallıktır.'' William Shakespeare

7. ''İlk defa yeni bir kitap okumaktansa,okunmuş bir kitabı tekrar okumak daha yararlıdır.''Lord Dudley

8. ''Bir insanın değeri okuduğu kitaplarla ölçülür.'' Herbert Spencer

9. ''İyi kitaplar en gerçek dostlarımızdır.'' Francis Bacon

''İyi kitaplar en gerçek dostlarımızdır.'' Francis Bacon
TAG