Facebook Fotoğraflarının Altına Bıkmadan Usanmadan Yazılan 13 Yorum


Artık Facebook kullanmayan birey neredeyse yok diye düşünüyorum. Facebook, hayatımıza girdiğinden beri birçok değişiklik geçirdi. Menüsü değişti, görünüşü değişti, değişti de değişti. Değişmeyen ne var biliyor musunuz? Fotoğrafların altına yapılan bazı yorumlar. Buradan o insanlara sesleniyorum: Lütfen artık yapmayın, canımız acıyor....

1. Burcu'cum çok güzel çıkmışsın hayatım


2. Canımmm çok özledim görüşelim bi ara mutlaka :)


3. Yeğenim maşallah ne kadar da büyümüşsün, babangile selamlar...


4. Allahım nazarlardan saklasın, çok yakışıyorsunuz canlarım!


5. Ooo bizsiz gezmeler? Neyse, iyi eğlenceler sana!


6. Hahahaha ay bunu ne zaman çektin ya? Hiç haberim yoktu...


7. Arkadaşım, yine mi güzeliz yine mi çiçek ya!


8. Teşekkür ederim canım, o senin bakan gözlerinin güzelliği!


9. Canım çok güzel yazmışsın, izninle çalıyorum :)


10. Hayatım burası kusu fasulyeci Mehmet Efendi sanırım. Biz de gitmiştik oraya. Mehmet Usta'ya selamlar :)


11. Canım, benim az evvelki gönderimi beğenip paylaşır mısın? Bu arada bence de kediler en iyi dosttur.


12. Gerçekten de çok doğru bir paylaşım, altına imzamı atarım!


13. :)


Bu ne ya? Arkadaşlar söyleyin bu ne? Bakın bunun tek bir açıklaması var: "Kayda değer söyleyeceğim hiçbir laf yok çünkü düşünebilen bir birey değilim ama fark edilmek istiyorum, lütfen beni de gör". Hadi ordan, hadiiii!!!
TAG