İşte Benim Stilim Kim Elendi 1 Nisan 2016

1 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

6.sezon 2016 İşte Benim Stilimde elenen final öncesinde elenen iki yarışmacı 1 nisan cuma akşamı belli oldu. İşte bu hafta işte benim stilimden elenen yarışmacılar...

Tv8 işte benim stilim 6.sezonun finali 8 nisan cuma akşamı yayınlandı. Final öncesi son eleme gecesinden yarışmadan 2 yarışmacı elendi. 1 nisan cuma akşamı yarışmacılar avangard konsepti ile ekrana geldi. Yarışmacılar sahneye en iyi kıyafetleri ile çıkmaya çalıştı ve gecenin sonunda jüriden en az oyu alan 3 yarışmacı ile yarışmacıların oylaması sonra 1 yarışmacı elemeye kaldı. Bu dört yarışmacıdan ikisi elendi. Aynı zamanda gecenin sonunda haftanın biricisi 5 Bin tl kazandı...İşte bu akşam elenen yarışmacılar ve finale kalan isimler....

2016 İşte Benim Stilim 1 Nisan eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alarak elemeye kalan isimler Berrak Deniz, Zeynep Vuran ve Yağmur Aktaş oldu. Yarışmacı oyları ile elemeye kalan ise yine Bahar Candan oldu.  Gecenin birincisi Tuğba İldiz, Yeşim Aydın, Meral Avcı olurken, haftanın birincisi Selay 5 Bin TL hediye çekinin sahibi oldu...


1 Nisan İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde Elenen İsim Berrak Deniz ve Zeynep Vuran Oldu...
BERRAK DENİZ VE ZEYNEP VURAN ELENDİ...



İşte Benim Stilim 1 nisan eleme gecesinde yarışmacılar avangard konsepti ile sahneye çıktılar. Bu eleme gecesinde konuk sanatçı İrem Derici oldu. 1 Nisan eleme gecesinde gecenin en çok puanını alan yarışmacı Tuba İldiz, Yeşim Aydın ve Meral Avcı oldu. Gecenin en düşük puanlarını alanlar ise Berrak Deniz, Zeynep Vuran ve Yağmur Aktaş oldu. Her hafta olduğu gibi Bahar Candan bu hafta da yarışmacı arkadaşlarının oyları ile elemeye kaldı. 

İBS 1 Nisan Kim Elendi: Berrak Deniz ve Zeynep Vuran
İBS 9.Haftanın Birincisi: Selay Toğçuoğlu
İBS 1 Nisan Gecenin Birincisi: Tuğba İldiz, Yeşim Aydın, Meral Avcı
İBS 1 Nisan Konsept: Avangard
İBS 1 Nisan Konuk: İrem Dericihaberler4.blogspot.com

2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyesi: Nur Yerlitaş, İvana Sert, Hakan Akkaya, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Sunucu: Öykü Serter

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı 
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva

İşte Benim Stilim Berrak Deniz (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Lara Özsoy (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Dilara Rabiya Yaşar (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Damla Okuklu (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Esin Çepni (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu(ELENDİ)
İşte Benim Stilim Özge Sarı (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Dicle Turgal (ELENDİ)

iste benim stilim kim elendi 1 nisan,  bu hafta kim elendi ibs, iste benim stilim 1 nisan eleme, haftanın finali, eleme gecesi kim elendi 1 nisan
TAG