Miranın sümükleri

Miranın sümükleri


Şimdi diyeceksiniz ki ulan film sezon finalinde bu salak daha yeni gördü diye ama öyle değil beyler inanın bana J o zaman nasıl aklına geldi diyeceksiniz durun olayı size anlatayım bir gece annemler falan karşıya gitmişlerdi (yani asya kıtasına ) ben evde kalmayı tercih ettim annem tamam dedi evi kirletme seni öldürürüm dedi annem işte 2 hafta karşıda dayımlarda kalıcaksın bana evi kirletme diyorsun halla halla neyse ben kuzenleri çağırdım birde arkadaşı bizde kalıcaz sabahlamaya karar verdik ulan saat 20:30’da eve geldik çiğ köfteler falan purolar (onlar içti ben içmedim tütün ürünlerini sevmem ) her neyse dünya kupası maçı var yanlış hatırlamıyorsam Brezilya – Hırvatistan maçıydı izledik maç 3-1 bitti ben ve bir tane kuzenim pc başına geçtik omegle de takılıyoruz kızlar çıktı konuşuyoruz işte nereden nasılsın falan derken muhabbet ilerledi gülüşmeler falan derken benim burnum akıyor zaten birden kahkaha attım ve o vahim son burumda öyle bir balon çıktı ki uçacağım zannetim amk kızlar öyle bir güldüki amk o an bende ne yapacağımı şaşırdım ve miranın o film icabında da olsada çok hüzün verici amk tabi mira ünlü ona bir bok olmaz diğer bölüm firikik verir o olayı kapattırır ya ben amk he ya ben napıcam hala konuşuyorlar alay ediyorlar amk senin yüzünden kızlar gitti senin yüzünden şu oldu amk zaten gideceklerdi o kızlar elinde sonunda ya ben neyse fazla uzattım istenmeden olan her olayın amk ben hep rezil oluyoruz amk hayat kızlara güzel amk keşke neyse lan ne kız olucam erkek daha iyi kızlar kendini nelerle tatmin ediyor bilmiyoruz ama erkekler masturbasyonla hay amk gece gece gine salağa döndüm amk neyse beyler KÜFRÜ ADMİNDEN bu kadar yazı yeter Jhaydi by .








KUFR KÜFRÜ – ADMİN

13.08.2014 – 23:36
TAG