Kaldığımız Yerden Devam...

Yeniden merhabalar...

Uzun bir süredir gerek dersler, gerek başka sebepler yüzünden blogumla ilgilenememiştim. Hazır tatil fırsatı gelmişken blogumla da biraz ilgileneyim dedim.

İlk iş olarak yeni bir temayla yola devam edeceğim. Internette gezinirken, düzenlemesi de zor olmayan bu temaya rastladım ve siteme uygun hale getirmeye çalışarak düzenledim. Tabii eksikler hala var fakat zamanla onları da gideririz. Aslında sıfırdan bir tema kodlamak istiyorum ancak CSS ve HTML bilgimi neredeyse unutacak hale gelmişim, en son geçen sene Sülfürik temasını kodlarken uğraşmıştım bu dillerle.

Eski ve tamamen kendim kodladığım temam olan Sülfürik v1 temasını da eğer istek olursa paylaşabilirim.

Yazın paylaşım olarak eğer programlamayla yeniden uğraşmaya başlarsam, Android veya Unity oyun programlama üzerinden bir şeyler yapabilirim. Bunun dışında oyunlar hakkındaki ve çeşitli kategorilerdeki paylaşımlara zaten devam edeceğim. CSS derslerine de devam edeceğim - kaldı ki pek bir şey de paylaşmamışım zaten o kategoride.

Bunlar dışında Çevirilere' de devam edeceğim sanırım. Şimdilik çevirecek bir şeyler yok elimde fakat ilerisi için düşünüyorum bunu.

Şimdilik bu kadar.. Takip etmeye devam edin.
TAG