3 Haftalık Aranın Ardından...

Yaklaşık üç haftadır blogumla yeteri kadar ilgilenemedim. Bu sürecin 2 haftalık kısmını, ilk haftası Didim ve ikinci haftasını İzmir Buca' da geçirdim. Güzelce bir tatilin ardından geri döndüm ve son bir haftadır evimdeyim.

Bu bir haftada da blogumla yine ilgilenmedim, daha doğrusu içimde pek istek olmadı. Bir an önce oyunlara atıldım desem yalan olmaz sanırım. :) Henüz yeni aldığım bilgisayarla League of Legends oyununu oynayabilme şansım oldu. Malum eski külüstür San Andreas' de bile kasınca oyunlar benim için hiçbir şey ifade etmiyordu.

Far Cry 3, GTA 4, Minecraft, Batman AC, LoL... Bunlarla geçirdim bu bir haftayı. Çoğunlukla League of Legends ile geçti zamanım ve açıkcası eğlendim de.

Gezdiğim yerlerden bahsedecek olursam, Didim bir numaraydı diyebilirim. " Havası temiz, etrafında doğal ve tarihi yerler barındıran cennet " deyimi yerinde olur sanırım. Bir kaç plaj (benim bildiğim kadarıyla) var ve suyu da gayet temiz. Gitmek isteyen, tatilde gidecek yer arayanlara önerimdir.

İzmir ise bana çok sessiz bir şehir gibi geliyor. İnsanları sakin, tam emeklilik de gidilecek bir yer. Tabii, Buca için konuşmaktayım. Yine etrafındaki duvar yığınlarından bıkan insanlar için öneririm. Etrafında ağaçlık alanlar bol.



Son olarak, yine oyunlarla alakalı olarak League of Legends de oynadığım karakterlerden edindiğim bilgilerle rehberler hazırlamak istiyorum. Masteri Yi ve Diana ile deneyimim oldu şuanlık ve bu karakterlerin itemlerinden kombolarına kadar çözdüm gibi gibi. Bunları paylaşmak isterim. :)


TAG