Sisteminizin GTA V Çalıştırıp Çalıştıramayacağını Öğrenin

Internette gezinirken birazdan linkini vereceğim bir siteye rastladım. GTA 5 ile alakalı sistem gereksinimleri verilmiş ve buna uygun olarak da bir sistem kontrol seçeneği koymuşlar. İşlemci,ekran kartı ve ram özelliklerini seçerek Check ediyoruz ve bize sonucu veriyor.

Sitede bana verilen sonuç beni tatmin etti açıkcası, yaklaşık bir hafta önce topladığım bu bilgisayarla GTA V oynamayı çok istiyordum. :) Verilen sistem gereksinimlerinde alttaki yorumlarda şöyle bir şey belirtilmiş ;

" Eğer optimizasyo Max Payne 3 gibi iyi olursa sitede verilen değerler en yüksek değerler olacak. "

Evet, başka bir kaç forumda da gördüğüm üzere bu şekilde belirtmeler yapılmış. Umarım bu sefer Rockstar Games GTA 4' deki hataları tekrarlamaz. Fazla uzattım, işte site. 

İngilizcesi olmayan arkadaşlar için anlatayım. Grand Theft Auto V System Requirements başlığının altında CAN I RUN Grand Theft Auto V yazısının bulunduğu bir bölüm var. Oradan ilk önce işlemci marka-modelini seçip daha sonra aynı şeyi ekran kartı için de yapacaksınız ve Proceed butonuna tıklayın. Daha sonra açılan ekranda RAM miktarını da seçip Check Specs butonuna tıklayın ve sonucu alın. İşte bu kadar. :)

UYARI : Her ihtimale karşı yine de fazla ümitlenmemek gerek. RG'nin ne yapacağı belli olmaz.
TAG