Yenilenen Temayla Yola Devam...

Merhabalar, uzun süredir blogumda tema değişikliği yapmak istiyordum ve bu temayı da kendim oluşturmak istiyordum. Son bir haftadır kendimi blogger tema yapımına verdim ve ilk temamı çıkarmayı başardım. Biraz garip gelebilir ama ilk temamın ismi Sülfürik v1. Ayrıca edit değil ve tamamen kendim yazdım. İlerleyen zamanlarda yeni eklemelerle vs. ikinci versiyonunu çıkaracağım. Eğer istek olursa belki bir kaç hafta içerisinde bu temayı blogumdan paylaşabilirim.

Bunun yanında artık hem Action Script derslerini ayrı bir blogda topladım ve bu blogda da artık oyunlarla alakalı değil, daha çok web ile alakalı paylaşımlara yer vermeyi düşünüyorum. Yazılarıma baktım da %70-80'ini oyunlarla alakalı paylaşımlar tutuyor. Bu da büyük bir oran demek. Ayrıca kişisel düşüncelerimin de yer aldığı kişisel bir bloga dönüşmeyi düşünüyorum burayı.

Temayla alakalı yazmaya devam edecek olursam, henüz eksikleri var. Bunları zamanla tamamlayacağım ve yeni özellikler de ekleyeceğim. Şimdilik bu şekilde, çok aşırı görsellikler yok ve beyaz-gir arası bir tema oldu. Ayrıca temanın yapımında benden yardımını esirgemeyen arkadaşlarım, Mert Köseoğlu ve Sedat Göç' e çok teşekkür ediyorum.

Bir de blogger ile alakalı yazılara ağırlık vereceğim. Gerçekten faydalı olacağını düşünüyorum ve eklentiler,temalar,yardımcı kodlar ve belki ilerleyen zamanlarda tema yapımında profesyonelleşebilirsem tema yapımıyla alakalı yazılarım da olabilir.

Blogun eski adresi, mongellor.blogspot.com' du. Bunu artık kişiselleştirip anilbbyk.blogspot.com olarak kendi adıma aldım. Umuyorum ki yine aynı şekilde ilerletebilirim.
TAG